fredag 19 augusti 2011

Födelsedags tårtor till Felicia 5 år

Felicia har fyllt 5 år och jag har fått baka tårtorna till hennes kalas!
Önskemålen var Hello Kitty på ena tårtan och Lilla sjöjungfrun och Bell på andra.
Hello Kitty tårtan är fylld med vaniljkräm och hallon, medan den lila tårtan är fylld med dumlefluff och hallon.
Ingenting ville sig när jag skulle göra figurerna till den lila tårtan och inte hjälpte det när det var så svåra figurer som skulle göras...
Men jag hoppas att Felicia har fantasi så att hon kan se vad det ska föreställa.
Jag hoppas att dom smakade bra :)

2 kommentarer:

  1. Dom var både fina och goda, å du hon såg vad FIGURERNA föreställde. ;)
    Carina

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att dom gick att äta :) och att hon har bra fantasi ;) Tack för att jag fick göra tårtorna!
    Erika

    SvaraRadera